Direktlänk till inlägg 23 maj 2023

Uppfödare är inte alltid fantastiskt att vara

Av Marika Pontén - 23 maj 2023 16:01

Idag har lille gossen i Q- kullen fått somna in. Vi har kämpat men nu gick det inte längre.


Är bland det värsta jag gjort att fatta beslutet. Tack till underbara veterinären Martina för stöd.

 
 
Ingen bild

Nina Hårshagen

24 maj 2023 09:07

Vila mjukt lilla prins. ❤️ Beklagar er förlust. 😟🌸

Marika Pontén

4 juli 2023 22:50

Tack.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Pontén - Söndag 9 juni 21:27

Fina Evelina Grönlund o älskade Athena ?Blir så glad hur ni är så bra tillsammans 2 stjärnor minsann Stort grattis till titeln NW1. Mattes egna ord: Igår var Team Athena och tävlade i TEM1 utomhus. Så stolt över min lilla guldpudel som sökte så...

Av Marika Pontén - Söndag 2 juni 15:22

Nami min Nami. Hon fixade igår Doftprov i Lagerblad. Vi hade tränat väldigt lite o jag var beredd på att det inte skulle funka. Nami älskar detta o blir övertaggad o då slarvar hon i glädjeyran. Då markerar hon på varenda låda o vill ha godis. S...

Av Marika Pontén - Fredag 24 maj 11:25

Varit lite tyst här på bloggen ett tag. Beror såklart på olika saker. Det har inte varit så mycket som hänt som det går att skrivas om. Sen har jag en period där jag funderar över lag om kenneln ska gå till vilande istället för aktiv. Det tål att t...

Av Marika Pontén - Tisdag 26 mars 11:25


Silver Victori Purple Rain och Silver Victori Take Me With U fyller idag 2 år Stort grattis till Nixon på Åland o Fira i Borlänge och hoppas ni får en toppen dag ...

Av Marika Pontén - Torsdag 21 mars 11:26

Japp så är det. 10 år är galet. Jag hade gjort exakt samma kombo o det blev 2 pojkar Urmas o Sibeau. Då jag verkligen ville försöka få en tik efter Victoria o Nuka gjorde jag om den. Då hade Nuka flyttat upp till Haparanda så logistiken blev lite...

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards