Alla inlägg under september 2017

Av Marika Pontén - 30 september 2017 08:52

Idag gratulerar vi Proppen , Nami o Ossi på 4 års dagen!
Själv är jag påväg till Eckerö för hundutställning så firar jag o Nami

Nami 4 år idag

Av Marika Pontén - 29 september 2017 17:03

Idag fyller då H-kullen 2 år
Stort grattis till Pompe i Herräng hos Birgitta o Göran.
Stort grattis till Mio i Köping hos Anne-Li o Hans-Åke.
Stort grattis till Happy i Borlänge hos Ingela o Björn.
Hoppas ni har en toppen dag!!

Silver Victori Here We Go Again "Happy"

Silver Victori Here To Shine "Pompe"

Silver Victori Here To Stay "Mio"

Mamma Nami , morfar Cozy o gammelfarmor Victoria hälsar.

Av Marika Pontén - 19 september 2017 07:49

Av Marika Pontén - 13 september 2017 09:02

Jomen visst är det valpizar i Greyzys mage.
Spännande tider.
Några utställningar kvar detta år, har varit skönt att inte flänga runt på allt detta året som jag gjorde förra året.

Cozy o jag har kommit in på Nosework kurs o det ska bli så kul.

[Bild]


Av Marika Pontén - 4 september 2017 13:18

I helgen for jag o Pirkko till Högbo Bruk för utställning. Tack bästa Pirkko att du står ut med mig i din husbil. Du är liksom bäst.
Silver hade tyvärr en mindre bra dag o vi slog till med ett VG. Han är dock bästa Silver vilket som o vi ska försöka oss på några utställningar till innan vi lägger detta på hyllan.
Lilla Nami då, som jag inte skulle ställa ut alls går lite från klarhet till klarhet. Hon är snart 4 år o tagit tid på sig.
Domaren sa när hon kom upp på bordet: I love her.
Tack för dom orden.
Hon vann Öppenklassen o i stor konkurans blev hon 4 Bästa Tik med R-cert.

Silver Victori Ā Window Opens
e. Multi Champion Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

Nya mål o nya utställningar på G.

Sen tror jag nog att Greyzy kan vara dräktig.

Dygn 29 från första parningen så vi håller tummar att det är så o att allt går bra.

Hon vill vara nära

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards