Alla inlägg under maj 2022

Av Marika Pontén - 29 maj 2022 23:15

Gimo 2 dagar
På lördagen ställdes en son till Cozy
Iconic Pulp Fiction eller Cesar
Han blev 4 bästa hane med CACIB.

Stort grattis till Ingela o Anita som kämpar på.
Grattis till uppfödare Eva.

Idag på SPK rasspecial ställde dom Silver Victori More To Give eller Safir då.
Han blev oxå 4 Bästa hane med R-cert o tävlade sedan i SAR BIS där han blev 3.

Fina Safir som jag har avelsrätten på.
Stort grattis Ingela o Anita gör fina resultat på fina killar.

Själv har jag varit i Göteborg med bästa vännerna Lena o Jessica för att gå på Msmma Mia the Party. Så fantastiskt roligt

Tack mina brudar.

Av Marika Pontén - 27 maj 2022 13:52

Alltid jobbigt när valpar flyttar. Men känslan att göra en liten tjej så lycklig, det värmer.
Lilla Nixon kommer få det så bra i sin nya familj.
Stort lycka till Jessica, Tom o Tinja.
Tack för presenterna

Av Marika Pontén - 23 maj 2022 23:24

Bästa Susanna har varit här idag fotat mina små.

Gosse o tik

Silver Victori Purple Rain

Silver Victori Take Me With U

Av Marika Pontén - 18 maj 2022 21:26

Ja det är sjukt hur fort det går. Snart flyttar dom o jag som tycker dom föddes nyss.
Silver Victori Take Me With U eller Nixon som han kommer heta flyttar till Åland. Där är han efterlängtad av Jessica, Tom o Tinja.
Silver Victori Purple Rain eller Fira som hon kommer heta flyttar till Borlänge. Ingela o Björn kommer att ha henne på halvfoder.
Dom har ju 3 Silver Victori hundar sedan tidigare så Fira kommer passa in fint där.
Så allt känns bra inför att rätt ålder uppnås för flytt.

Av Marika Pontén - 12 maj 2022 15:26

Japp så var det, Vizka o jag var på utställning. Kanonväder o absolut kul att träffa vänner.
Men jag har det inte riktigt längre det rätta hugget för att ställa.
Vi slog till med fin kritik men ett VG för dagen då Vizka behöver bli lite självständigare o coolare i ringen. Finns ingen mer än hennes lata matte att skylla på. Anmält till en dubbel lite längre fram så får vi se.

Litet smakprov från helgen på bild


Valparna växer så det knakar men fröken Purple blir nog toy tror jag

7 veckor nu på lördag som gått så fort.

Gossen flyttar till Åland o tjejen är inte bestämt ännu

Tjing sålänge

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards