Alla inlägg under juni 2016

Av Marika Pontén - 29 juni 2016 20:11

Stolt över alla mina hundar o sålda valpar. Men visst känns det extra roligt med min lilla kennel o färgen silver/grå att det är 3 hundar som är Champions i flera länder, tävlar på högre nivå i agility o underbara familjehundar.
Känner att jag har underbara valpköpare till alla valpar jag fött upp.
Kirsi som jobbat så med Urmas.
Anne-Li som jobbat så med Proppen.
Alla som jobbar o tar hand om Silver Victori hundar.
Stort tack

Av Marika Pontén - 28 juni 2016 21:27

Vi håller tummar att Silver Victori Greyzy är dräktig. Isåfall har vi valpar i början av augusti.
Pappa är

N.S.Ch.EUW15 NV15 Eugenios Super Trouper
PRA-prcd hereditärt fri
Ögonlyst U.A
Patella 0/0
Dvärgpudel

Pappa Benny

Mamma är:

Silver Victori Greyzy
PRA-prcd hereditärt fri
Ögonlyst U.A
Patella 0/0
Dvärgpudel
Utställd med Exellent o Ck

Hjälp mig hålla tummarna nu

Av Marika Pontén - 15 juni 2016 13:01

Idag kom det så äntligen.
Cozy är nu officiellt Norsk Champion

Av Marika Pontén - 13 juni 2016 08:44

Styrde kosan mot Vänersborg i fredags för utst.
Jag ställde Nami o Silver.

Sweet Stuff Silver Aiolos
e. C.I.B, SEUCH,FIUCH,DKUCH,NOUCH, VDHCH, EECH,LTCH,LVCH, DK W-12, DK W-15 Silver Victori Cozy Boy
u. Sweet Stuff Grey Night Of Passion

Silver som på lördagen slog till med att bli 3 bästa hane med R-Cert o CACIB

Så jätteroligt o han skötte sig fint i ringen.

Silver Victori A Window Opens
e.C.I.B, SEUCH, DKUCH, FIUCH, NOUCH, VDHCH, EECH,LTCH, LVCH,DK W-12, DK W-15 Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

Nami fick Exellent o Ck men oplacerad i Bästa tik.

Sen var det Pudelklubbens Rasspecial på söndagen.
Silver vann Unghundsklassen med Exellent men inget Ck tyvärr ,det hade varit roligt då det är tävlan i SAR BIS om man får Ck
Men med tanke på hur domaren dömde denna dag o med 2 domarasspiranter som alla skulle känna igenom hundarna är jag superglad över Exellent o att Silver var pigg o glad i ringen.

Goa fina Silver som matte Pirkko gör ett fantastiskt jobb med. Tack återigen för att jag får visa dena killen.

Nami skötte sig kanon men det blev ett VG på liten dam.

Ska visa Silver igen men mina egna hundar har nu utställningspaus.

Tack för husrum o resesällskap Mia o ett stort grattis till fina resultat.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards