Alla inlägg under november 2015

Av Marika Pontén - 28 november 2015 15:04

Så är den för mig jobbiga sidan att vara uppfödare påbörjad. Valparna ska flytta. Är något jag aldrig vänjer mig vid o gråter varje gång.
Denna gången är det lilla Silver Victori Here We Go Again "Happy" som flyttat.
Nu hamnar hon hos Ingela o Björn i Borlänge som har 2 hundar från mig sen tidigare. Super underbara valpköpare så det känns SÅ BRA.

Detta är så rätt o så bra. Önskar er massa lycka till med denna lilla dam.
Fick fin blomma o en julklapp som nyfikna jag inte kunde hålla mig utan var tvungen att öppna. Tack snälla ni vad glad jag blev. Så fin dalahäst.

Den vackra blomman.

Ena sidan av hästen

Andra sidan.
Tack söta ni.
Nu skajag pussa på gossarna som ännu letar egna hem.
Vid intresse maila:
marika.ponten@gmail.com

Av Marika Pontén - 19 november 2015 17:01

Dålig denna gången på att fotografera valparna. Fy på mig.

Silver Victori Here To Stay liten hane som söker eget hem om några veckor

Silver Victori Here We Go Again
Tiken som ska flytta till Borlänge

Silver Victori Here To Shine
Minsta hanen som letar eget hem om några veckor.

Vid intresse maila: marika.ponten@gmail.com

Av Marika Pontén - 8 november 2015 16:33

Hålla hund o sen fota själv är inte lätt så valparna gör sig inte rätt på bilderna.
Idag har jag fixat tassar, nos o klor på dom. Otroligt snälla valpar att hantera måste jag säga. Lilla fröken vifta tom på svansen hela tiden.

Detta är minsta hanen.
Silver Victori Here To Shine kommer bli hans namn.

Den andra hanen.
Silver Victori Here To Stay kommer bli hans namn.
Han är lite större än sin bror.

Tiken den stora damen.
Silver Victori Here We Go Again blir hennes namn.
Happy ska hon heta när hon flyttar till bästa Ingela o Björn.

H-kullen
e. NOUCH, DKUCH, EUW-12
Airi Arabeska Unicorn For Eugenios
u. Silver Victori A Window Opens

Av Marika Pontén - 2 november 2015 10:39

Waoaw vilket år jag o Cozy haft. En utsällning kvar har till Lettland. Han har i år plockat Estländskt Championat, Littauiskt Championat, Tyskt Championat o Dansk Vinnare 2015.
Får vi vara nöjda med va.
Flera BIR O BIM placeringar oxå.
Nu i helgen var vi på 2 dagars i Herning/ Danmark.
BIR på lördag o BIM på söndagen.
Dansk Vinnare 2015 var kul då han även har Dansk Vinnar titel 2012.

Lördag i Herning då han blev BIR mot Monas Kaka

Söndag bytte vi o Kaka BIR o Cozy BIM

C.I.B, SEUCH,FI UCH, DKUCH, LTCH, EECH, VDHCH, DK W-12, DK W-15 Silver Victori Cozy Boy

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards