Alla inlägg under februari 2021

Av Marika Pontén - 24 februari 2021 00:21

Ja jösses att tiden går så fort.
10 år sedan jag var i Norge o parade Bellis med den vackre gossen Rocky.
Resultatet blev en Silver Victori Drama So Far eller Nea som hon döptes till.
Nea stannade här i kenneln. Men Ingela o Björn i Borlänge som har Tuva från mig miste sin lilla Myran o då kom jag på att Nea kunde få flytta till dom o bli kompis till Tuva.
Det blev så bra så.
Nea kom hem hit o fick en kull dock.
Hon är mamma till Proppen, Nami o Ossi.

Som sagt nu lever hon det bästa livet hos underbara Ingela o Björn.
Stort grattis på din dag Nea från oss här i Mariestad.

Nea

Av Marika Pontén - 16 februari 2021 22:52

Jodå har allt ätit en idag

Av Marika Pontén - 14 februari 2021 11:23

Inte mycket för att fira dessa dagar då man ska visa varann respekt o kärlek året runt.

Ha en fin Alla Hjärtans Dag därute

Av Marika Pontén - 12 februari 2021 10:47

Idag fyller dom 10 år.

Silver Victori Cutie Pie. Tuva
Silver Victori Charmer. Douglas
Silver Victori Cozy Boy. Cozy

Tyvärr finns inte Douglas med oss längre efter en ryggskada.

Men Tuva

Tuva lever livet i Borlänge med sin flock o sina betjänter Ingela o Björn. Stort grattis Tuva

Cozy lever livet här hos oss eller på spa hos Rosanna där han blir bortskämd.

Stort grattis Cozy o Tuva.

Av Marika Pontén - 1 februari 2021 10:29

Ja imorgon är det redan 2 veckor sedan hon stereliaerades fröken Nami.
Allt har gått jättebra o jag förundras verkligen hur tåliga o duktiga våra djur är.

I helgen tog jag stygnen o allt ser fint ut. Hon är sitt vanliga busiga Nami igen.

Myser i hundarnas egen soffa som är hur söt liksom.

Cozy prova den oxå.
Just nu lite lugnt här hemma med bara 4 hundar.
Cozy är mest hos Rosanna o Zilvi är just nu med min mor då Zilvi löper.
Så tacksam för hjälpen.

Cozy hemma igår o fick en makeover.

Ta hand om varann

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards