Alla inlägg under september 2013

Av Marika Pontén - 28 september 2013 17:19

Nea dygn 60 idag o lite oro i lägret! Vi får se!

Jobbigt att vara tjock????

Bild från idag på 5 månader gammla Silver Victori Right By Your Side " Urmas" som var med matte Kirsi o tittade på Eckerö utställningen! Min fina pojk??

Brodern Silver Victori Happy To Be Here " Sibeau" klar inför utställning i Köge/Danmark imorgon. Det kommer bli toppen matte Rita Anna??

Så stolt över dessa 2 fina pojkar????

Av Marika Pontén - 18 september 2013 08:04

Dygn 50 är lilla Nea på idag. Hon skriker efter mat o äter flera gånger om dagen o är så tjock!
Sjukt nyfiken på hur många valpizar som finns där inne. Pirrigt?

Stora magen på lilla Nea

Lilla fröken ligger mest så här på golvet!!

Silver Victori Right By Your Side " Urmas" har varit på utställning i Finland med matte Kirsi!

Vackre Urmas

Så fin kille??

Av Marika Pontén - 11 september 2013 20:13

Idag har jag åkt 57 mil o hämtat hem lilla Nea. Hon är hur tjock som helst.
Dygn 43 idag från första parningen.
Kan nog helt klart säga att går allting bra nu så ska vi på Kennel Silver Victori ha valpar i slutet av september!

Sir: C.I.B, FI UCH, DK UCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy

Dam: Silver Victori Drama So Far


Neas runda mage??
Nu håller vi tummar att allt går bra!

Av Marika Pontén - 8 september 2013 22:56

Äntligen tog jag mig i kragen o så vips var alla hundar badade!
Först ut var Cozy som fick ett bad!

Badad, tottad o klar.

Sen åkte Julia upp på trimbordet. Nos o tassar klipptes sen in i badet. Föna , klippas o klar!

Hon är fortfarande korpsvart fast hon är 8 år.

Sen var det Tinjas tur att gå igenom samma process.

Tinja är 10 år o är fin i kropp o päls.

Sen till slut åkte Victoria upp på trimbordet o fick samma omgång

Så nu har jag 3 nyklippta damer o 1 nybadad herre. Känns så gött när det är gjort.

Mina vackra flickor???

På onsdag åker jag för att hämta hem lilla Nea dom helt klart verkar dräktig. Sen är det bara att vänta & se!

Knubbiga Nea??

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards