Alla inlägg under april 2017

Av Marika Pontén - 13 april 2017 13:16

Av Marika Pontén - 4 april 2017 16:25

Nu är det redan 8 månader sedan 3 små flickor såg dagens ljus o det var I -kullen.
Silver Victori Impressive stannade här hos oss. Lila som hon heter till vardags.
Hon blir dvärg, hon har alla 42 tänder o nästa moment är patella koll vid 1 års ålder.
Hon ska så småningom ut lite i ringarna men känner ingen panik ännu.
Idag har vi firat 8 månaders dagen med att fixa tassar, nos, klippt klor, badat, fönats o jag har försökt klippa lite. Valppäls är inte kul att klippa. Men hon är så duktig lilla fröken o står som ett ljus.
Grattis flickorna Selma, Lucy o Lila på 8 månaders dagen.

Lila

Min lilla goding Lila

Silver Victori Importent "Lucy" som är syster till Lila när jag ställde henne i Danmark förra helgen. BIS 2 Valp blev lilla fröken.

Jag o Lucy. Tack matte Anne-Marie att jag fick visa lilla pärlan.

Visade även Silver i Danmark som är son efter min Cozy. Tyvärr snubblade vi på målsnöret då något skrämde honom o vi blev utan det efterlängtade Certet. Men han var så fin o så duktig ända till Bästa Hane då något som sagt skrämde killen. Men vi kämpar vidare.

Silver pojken.

Silver o jag i ringen.

Nu laddar jag istället om för att åka till USA om någon vecka till PCA. Ska bli så kul.
Så länge

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards