Alla inlägg under februari 2022

Av Marika Pontén - 24 februari 2022 10:52

Lilla Nea vi önskar dig stort grattis på din 11 årsdag.
Tänk så det kan bli. Du skulle stannat här hos oss men du fick flytta till Ingela o Björn i Borlänge när du var runt 10 månader.
Dom äger ju Tuva från oss redan innan o miste sedan sin lilla Myran. För att inte Tuva skulle bli själv o sorgen skulle bli lättare för din husse o matte bestämde vi att prova.
Och hur bra blev det inte.
Du var tillbaka hos oss för att få en kull valpar som blev Nami, Proppen o Ossi.
2av dom är utställningschampions numera.
Du har även fått barnbarn o barnbarnsbarn.

Tack älskade lilla Silver Victori Drama So Far för det.

Du har det bästa livet hos Ingela o Björn
Önskar dig en fantastisk 11 års dag.

Av Marika Pontén - 17 februari 2022 14:59

Snart är det lilla monstret 1 år o jösses vilken energi fröken har. Vi har gått valpkurs o nu sist NW . Tyvärr missa vi sista tillfället igår då jag är sjuk o testad igen för Covid. Detta jäkla virus är inte kul alls längre o krånglar till livet hela tiden.

Ni ser ju hur full i fasen hon ser ut Silver Victori Only The Lonely

Bara bus o hitte på hela tiden. Har anmält henne till Doftprov så får vi se om vi lyckas.

Anmält Nami till några NW tävlingar oxå.
Men inte en enda utställning har jag anmält till. Viss är det konstigt.
Vi får se nu när det kommer igång lite om lusten kommer eller inte.

Annars tickar livet på med gänget här hemma. Greyzy har haft lite strul med en tass men nu är allt bra igen.

Många som frågar om valpar nu när våren kommer o visst finns planer men vi får se.

Var nu rädda om er o kom ihåg att stanna hemma vid sjukdom, tvätta händer o håll avstånd ett tag till

Av Marika Pontén - 12 februari 2022 12:40

Helt otroligt men så är det. 11 år är svårt att förstå.
Tyvärr finns inte Douglas med oss längre men Tuva o Cozy fyller idag 11 år

Silver Victori Cutie Pie eller Tuva som hon heter bor hos bästa Ingela o Björn i Borlänge.
Jag har kontakt med nästan alla mina valpköpare men dessa 2 människor trots avståndet Mariestad Borlänge är vänner för livet. Ni vet hur mycket ni betyder för mig.
Ni har 3 hundar från mig som bara har det bäst. Ge Tuva en extra puss idag.

Sen min älskade Cozy som då såklart oxå blir 11 år idag.
Pigg ännu o tillbringar mycket tid hos min dotter.

Stort grattis på din dag Cozy

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards