Alla inlägg under mars 2018

Av Marika Pontén - 27 mars 2018 12:36

Silver Victori Keep Shining "Athena" som jag får träffa en sväng imorgon. Hon väger inte riktigt 1 kg ännu den lilla fröken.

Silver Victori Keep Going " Keeper" som är kvar hos oss börjar bli stora killen.
Vi ska börja valpkurs 2/5 ska bli kul.

Silver Victori Impressive "Lila" resultat äntligen på hunddata.

Själv har jag inflammation i höger arm så nu blir det lite slarv med pälsar.

Av Marika Pontén - 21 mars 2018 11:44

Kull o kull, det blev en valp. Silver Victori Greyzy fyller idag 4 år.

Kan säga att lyckan var total när denna lilla fröken kom. Allt stohej innan vi fick till denna parningen som blev Victorias sista kull.
Silver Victori Greyzy fyller idag 4 år o har gett mig 6 fina valpar o så mycket kärlek. Hon är en väldigt lättsam hund att ha med att göra.
Hon har varit ställd en del i Sverige ed Ck o SAR BIS placering, R-Cert i Norge o 1cert i Danmark med en BIM placering.
Sen rök pälsen, hon är våran goa hemma hund.

Fina Greyzy

Grattis på din dag älskade Greyzy

Av Marika Pontén - 19 mars 2018 13:58

Så härligt med bilder, filmer o glada rapporter från matte Evelina med Silver Victori Keep Shining " Athena".
Allt funkar så bra.

Athena 11 v idag

Athena med sin kompis Shamsiin
Så underbart

Av Marika Pontén - 15 mars 2018 08:19

Silver Victori Keep Going snart 11 v
e. C.I.B, NO UCH, SE UCH, DK UCH, NO JV-12, NO V-14 Evak's Dress Code
u.Silver Victori A Window Opens

Av Marika Pontén - 14 mars 2018 17:44

Japp Victoria är ju nerklippt sen flera år o hon blir hela tiden mitt dåliga samvete. Tassar , nos o klor, öron o tänder fixar vi hela tiden men kortklippt som hon är slarvar jag med pälsen. Ursäkten denna gången skyller jag på att det varit kallt o jag inte då velat klippa ner. Kass ursäkt men idag sken solen o jag fick nån vårkänsla. Nu är hon badad o klippt min älskade dam.

Nybadad o fönad o LÅNGHÅRIG för att vara en kortklippt hund.

DK UCH Sejcon Grey Victoria min älskade stamtik som jag snart för 11 år sedan hämtade hos Pia i Danmark. Min gråa tik jag letat efter länge. Hon är envis som synden o förra året höll jag på att förlora henne i en sluten pyo. Men vi klara upp det.
I sommar blir hon 11 år o jag älskar henne över allt annat.

Victoria, Viccetovia, Pickitoria ja hon har många namn men hon är bäst

Av Marika Pontén - 11 mars 2018 13:18

Athena har det så bra hos sin familj. Rapporterna jag får är bara positiva.

Athena i sin fina bädd hennes matte Evelina virkat

Keeper i sin fina bubbla

Tassar, nos o klor fixade på Keeper. Han är så mysig denna kille.

Av Marika Pontén - 9 mars 2018 19:05

Jag erkänner att jag är kass ibland på att träna hundarna. Då är det så skönt att vara ett gäng som träffas o köra lite. Cozy o jag går ju Nosework o det är jättekul.
Sen är vi ett gäng pudelpuckon som samlas o tränar lite allt möjligt. Lila o jag är det som kör det.
Idag körde vi trick träning. Så kul att se hur snabbt hundarna fattar.

Här jobbar jag o Lila

Lila hoppa upp till slut på balansbollen.
Tack för idag tjejer för kul träning.

Trött Lila nu

Av Marika Pontén - 8 mars 2018 07:37

Idag är det 8 år sedan Kennel Silver Victoris första kull såg dagens ljus.
Stort grattis till ABBA-kullen på 8 års dagen

Mamma Victoria med sönerna
Silver Victori Kisses Of Fire "Koffi"
Silver Victori Rock Me "Milo"

Mamma Victoria med dottern
Silver Victori Dancing Queen "Pixie"

Stort grattis på er från mig o mamma Victoria

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards