Alla inlägg under april 2016

Av Marika Pontén - 26 april 2016 10:48

Tiden går fort. Idag är det 3 år sedan min familj bokat resa till London o jag fick stanna hemma då DK UCH Sejcon Grey Victoria bestämde sig för att valpa.
2 fina gossar blev det.

Silver Victori Right By Your Side som flyttade till Kirsi i Finland.

Urmas heter han.

Silver Victori Happy To Be Here som flyttade till Rita i Danmark

Sibeau heter han.

Gossarna har ställts ut en hel del

Sibeau med matte Rita. Han har flera Cert i Danmark dock före 2 års ålder så Champion är han inte. Nu är han nerklippt o utställningar är lagt på hyllan.

Urmas är numera
FICH, EECH, LTCH, LVCH, BaltCH, EEJCH, EEJV-2014 Silver Victori Right By Your Side
Gossen tävlar även i Klass 3 i agility

Önskar er många härliga år till

Av Marika Pontén - 18 april 2016 09:58

I torsdags begav jag mig till Synnöve i Lysekil med Cozy o Greyzy. Synnöve hade med sig Pixel o vi började vår resa till Bergen i Norge. Tossiga? Japp
Landa torsdag kväll hos Anna o Stein för att sova där o fara vidare fredag morgon mot Bergen. Över fjällen var en fin men läskig resa nerför. Tack o lov att Synnöve är proffs på dessa vägar. Framme vid hotellet fredag kväll o ladda för utställning lördag morgon.
Lyckan var total då Cozy blev 2 Bästa hane med Cert o blev då Norsk Champion.

Bilden är från tidigare tillfälle då det var tajt om tid blev det inga bilder från utställningen

Greyzy hade jag inga förväntningar på då hon har så lite päls. Men total lycka då hon blev 3 Bästa tik med R-CACIB.

Skötte sig utmärkt i ringen min lilla pärla.
Tyvärr fick inte Pixel sitt Championat utan ett R-Cert men en kanon kritik o ni var så fina i ringen Synnöve.
På't igen.
Sen var det resa hem över soliga vackra fjäll.

Det är verkligen vackert i Norge.

C.I.B, SEUCH, FIUCH, DKUCH, NOUCH,EECH, LTCH,LVCH, VDHCH, DK W-12, DK W-15
Silver Victori Cozy Boy

Tack Synnöve för denna fantastiska resa.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards