Alla inlägg under september 2022

Av Marika Pontén - 30 september 2022 16:52

Det är rätt läskigt att tiden går så fort.
Idag fyller dom 9 år.
Stort grattis till er alla 3.

Silver Victori Drama So Far eller Nea som hon kallas med sina 3 nyfödda 9 år sedan.

Silver Victori Little Moon numera 9 år

DK UCH , SE UCH Silver Victori I Found A Way numera 9 år

SE UCH, DK UCH Silver Victori A Window Opens numera 9 år


Grattis gänget

Av Marika Pontén - 29 september 2022 10:11

Idag gratulerar vi Pompe, Mio o Happy på deras 7 års dag.
Mamma Nami hoppas ni får en fantastisk dag.

Här var ni nyfödda gnytt.

Silver Victori Here To Shine allas vår Pompe

Silver Victori Here To Stay allas vår Mio

Silver Victori Here We Go Again allas vår Happy.

Stort grattis på er 7 års dag

Av Marika Pontén - 27 september 2022 10:02

Helgen som gått var jag på Åland o tittade på hundutställning . En utställning jag varit på typ 13-14 år. En trevlig så därför många år.
Mitt sällskap var Susanna vars mor bor på Åland så vi skulle bo hos Rigmor.
Lördag kväll kom en son till Cozy o en son till Keeper på besök. Så roligt att träffa dom att ta kort glömde jag helt.

Söndagen var det utställning . Jag fick äran att hjälpa till med ett gäng hundar innan dom skulle in i ringen.

Dom fick alla ett Exellent i ringen.
Loppan en urläcker grå tik på 10 månader som Rigmor äger blev 3 bästa tik , Junior Cert o Junior BIR. Fröken fick även springa ett varv i stora ringen.

Iconic Pulp Fiction som är en son till min Cozy blev BÄSTA HANE , Cert , CACIB o BIM.

Iconic Pulp Fiction
Stort grattis till Uppf Eva o ägarna Ingela o Anita.

Många fina människor denna helg o så kul att Nixons familj kom förbi så jag fick hälsa på lilla gossen. Tack snälla ni för det.

Nixon o lillmatte Tinja.

En härlig men tröttande helg.
Tack till alla.

Av Marika Pontén - 19 september 2022 11:12

Helgen har jag tillbringat i Jönköping på Pudelseminarie .
En inspirerande helg, mycket pudel, fina människor, god mat o mycket mer.
Kloka uppfödare som delar med sig, kunniga föreläsare o så välorganiserat .

Är glad att vara med i SPK som även i år fyller 80 år.
Tack alla för en härlig helg



Idag har jag varit o Ögonlyst o patella undersökt Vizka.
U.A o 0/0 så det känns toppen.

Silver Victori Only The Lonely
Ögonlyst U.A
Patella 0/0
RCD-4 fri
PRA-prcd Hereditärt fri
e. SE VCH Silver Victori Keep Going
u. Silver Victori Greyzy

Av Marika Pontén - 6 september 2022 17:56

Idag blir hon redan 3 år min lilla tjeckiska fröken.
Stort grattis Que Bella Grey Sakke

Grattis älskade lilla Zilvi

Av Marika Pontén - 3 september 2022 19:56

Japp det känns härligt att få tala om att Kennel Silver Victori har idag fått sin första Svenska Viltspårschampion .
SE VCH Silver Victori Keep Going kan han titulera sig numera Keeper.
Han är så jäkla duktig denna vimsiga o yviga kille.
Idag är jag stolt matte o uppfödare ska ni veta.

SE VCH Silver Victori Keep Going o hans stolta uppfödare o matte.
Pudel kan verkligen allt bara så ni vet.

Sover gott i natt det lovar jag.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards