Alla inlägg under februari 2013

Av Marika Pontén - 26 februari 2013 13:44

Nu har snart Victoria o Nuka dejtat i en vecka. Många bra parningar har det blivit o jag tror faktiskt att dom är lite kära på riktigt. Dom är så gulliga med varann. Nu håller jag alla tummar o tår att det ska bli valpar på Kennel Silver Victori framåt våren!!!
Viccan på 2 bilder sen Nuka

Av Marika Pontén - 24 februari 2013 06:23

Idag fyller lilla Silver Victori Drama So Far eller Nea som hon heter till vardags 2 år. Det går så fort!
Ett jätte grattis o hoppas du får nåt gott hos Ingela o Björn!!!
Lite bilder på Nea o mamma Bellis


Av Marika Pontén - 22 februari 2013 11:10

Då var första parningen gjord!! Nuka stannar en vecka här så det blir fler!! Nu hoppas vi på små silver monster framme i april!!

Av Marika Pontén - 21 februari 2013 18:35

Idag har jag suttit 50 mil i bil! Trött är bara förnamnet! Jag har hämtat hem Nuka som är Victorias tilltänkte!
Nu hoppas jag inget strular o att dom parar sig bra! Dom har busat o lekt , men det är lite tidigt ännu tycker Viccan!
Vidare rapport kommer! Håll tummar nu att det blir bra!!
Nuka o Viccan??

Av Marika Pontén - 17 februari 2013 14:49

Idag fyller Nuka 3 år! Han ska dejta min Victoria o vi hoppas på vackra valpar!
Nuka är champion i Sverige, Finland, Danmark & Estland
PRCD-A
Patella 0/0
33 cm
MH med godkänd på skott!!
Bilder på fina killen kommer här:

Av Marika Pontén - 13 februari 2013 18:30

Måste bara lägga in lite bilder på Silver Victori Be Lovely eller Ricke som hon heter till vardags!
Denna lilla damen på 24 cm o med sin "blåa" färg var kvar hos mig tills hon var 6 mån. Jag ansåg att hon var på tok för liten att avla vidare på så jag fattade det tunga beslutet att sälja! Letade rätt köpare då många ville ha en liten söt vovve i väska att bära på! Hon är liten men en HUND med 4 ben! Till slut dök Ella i Forshaga upp o allt stämde! Där skulle Ricke få vara hund! Lite funderade jag då Ella har en stor schäfer såklart, men Ändra o Ricke fann varann direkt. Ändra är en klok stor hund o är så försiktig med Ricke! Tack underbara Ella för att du finns o älskar lilla Ricke!
Här kommer en kavalkad sv bilder på Ricke med sina hund o kattkompisar!

Av Marika Pontén - 12 februari 2013 20:52

Tiden springer iväg! Idag blir C-kullen 2 år!!
Ett hipp hipp hurra för Silver Victori Charmer " Douglas" som är på första bilden. Han bor hos Anita & Alf i Örebro. Han bor i stan på veckorna o på landet på helgerna!!!

Ett hipp hipp hurra för Silver Victori Cutie Pie "Tuva" som är på bild nr 2.
Hon bor hos Ingela & Björn i Borlänge o lever ett toppen liv. Hemnes bästis är lilla Silver Victori Drama So Far " Nea" som oxå bor där!

Ett hipp hipp hurra för Silver Victori Cozy Boy " Cozy" som finns kvar här på kenneln! Min vackra pojke som blev kvar!! Han är på bilden längst ner!!

Ett jättegrattis??

Av Marika Pontén - 8 februari 2013 12:37

Kan fortfarande sätta mig ner ibland o känna att dom valpköpare jag fått är dom bästa! Nu är jag ingen stor uppfödare o har inte haft massor med valpar, men dom jag sålt har jag gått på stor magkänsla o det har blivit rätt. Är så glad över det!!
Bara hoppas att turen håller i dig annars får jag tjata på dom o be dom köpa en till av mig!
Det kommer bilder, rapporter & telefonsamtal! Det känns bra ska ni veta!!!!!
Bilder kommer här!
Överst Silver Victori Drama So Far "Nea" som bor i Borlänge hos Ingela & Björn som även har Silver Victori Cutie Pie "Tuva". Tuva på bilden under Nea.
Under Tuva kommer bild från Ella som har Silver Victori Be Lovely " Ricke".

Tack alla för härliga bilder o uppdateringar om "mina bebisar!!

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards