Alla inlägg under februari 2013

Av Marika Pontén - 5 februari 2013 11:28

Åhhh känner mig lite skamsen!
La ju glatt ut julkort här som jag fått i mail! Missade totalt att kolla min gamla spray mail & gjorde det idag!
Där var det ju ett gäng fina julkort oxå!!!

Dom kommer här:

         

Förlåt att jag missat dessa kort helt!!!
Maila mig istället på marika.ponten@gmail.com



Tack i efterskott för dom vackra julkorten!!!!!


Av Marika Pontén - 4 februari 2013 15:36

Igår var det dax för 2013 första utställning! Pudelspecial i Gnesta. Tidig morgon packade jag o Cozy ihop oss för att åka till Gunilla o sen vidare till Gnesta. Cozy gick nu för sista gången i Unghundsklass!
Det var helt klart en annorlunda utställning där Good o Very Good var den vanligaste bedömningen hundarna fick i dvärg o toy ringen där vi var. Så vi hade nr 13 o jag var helt klart mer eller mindre beredd på gult eller blått kort. Men det blev ett Exellent!!!!
Cozy blev 3 i sin klass men utan Ck som såklart är lite surt då det är SAR BIS på Pudelkubbens utställningar!

Cozys kritik:
Beautiful silver, lovely refind head, good pigmentation. Well made throughout, showy and sound on the move!
Domare Peter Banks England

Ett tack till en trevlig dag bland allt pudelfolk! Ingen nämd o ingen glömd!

Inga bilder på oss i ringen men väl 2 jag tog på min goding!
Nu laddar vi för nästa utställning som är i början av mars!!

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards