Alla inlägg den 24 juni 2019

Av Marika Pontén - 24 juni 2019 09:08

Det är så roligt när det kommer bilder på valpar man sålt. Ännu roligare när ägarna skriver att dom har bästa hunden.

Här är Silver Victori All My Love o Silver Victori You Shook Me. Eller Mio o Aska som dom kallas till vardags. Detta är den senaste kull jag hade o många minns att Aska föddes silverfärgad. Hon är väldigt fin grå idag då dom är runt 8 månader. Dom bor i Norge o har ynnesten att träffas o leka.
Tack Maria, Johannes o Benedikte för att ni tar så bra hand om mina bebisar.

Silver Victori A Thing Called Love eller Hugo som närmar sig 2 år. Han bor hos fina Amanda o hänger med på allt. Både på jobb o fritid.

Silver Victori Impressive eller Lila som bor på foder hos bästa Annika. Just nu är dom på cykelsemester o njuter.
Denna fröken är planen att jag ska para nu när hon löper i slutet av sommaren. Så vi hoppas det går vägen o att vi har en dvärgkull till hösten.

Jag jobbar 4 v till o sen får jag semester. Längtar kan man lugnt säga.

Några utställningar i sommar är tanken oxå.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards