Direktlänk till inlägg 5 november 2012

2 Dagars Utställning i Herning Danmark

Av Marika Pontén - 5 november 2012 19:13

I fredags gick jag upp tidigt & badade Cozy inför Danmark i 2 dagar! Det var Int Utställning , Dansk Vinnare-12 & Nordisk Vinnare-12!

Tack min goa Monica för klippning , skratt, stöttning & hejja på!!! Love U


På lördagen blev Silver Victori Cozy Boy 20 mån Bästa Hane med Cert, Cacib. Han blev Dansk Vinnare 2012 & sen BIM!!

Woaw den känslan var skön!
 
Kritik:
Beautiful silver coat with exellent colour, exellent proportions, beautiful neck and overline,nice forface, little bit heavy in skull,very beautiful smal dark eyes, exellent body, little bit straight on shoulders, well angulated behind, well set and carried tail, very sound breed, typical movement with real poodleattitude!
Domare: Jouko Leiviskä, Finland
   
Bir & Bim Herning/Danmark 121103

Söndagen ställde vi oxå men där blev det Exellent & inget mer. Så är det!
Men Cozy är ju bäst ändå!!
Kritik:
20 month, nice young silver dog, good proportions, very nice head, good earset, dark eye, good expression, very good coat and coulor, juvenile movement!
Domare: Jo Schepers, Holland

En lång helg är över! Nu ställer jag i Lilleström den 24/11-12 sen är det slut för i år!!!

Idag har jag badat om killen & trötta är vi!!
 
Min trötte Cozy!!

Tjing

 
 
Lilleba

Lilleba

7 november 2012 16:55

Grattis til fin premie ! Han ser så fin ut oppstilt på bildet.
Jeg har stilt for Jo Schepers noen ganger, og han er en dommer som aldri har gitt meg noe ekstra...
På silver må man "plukke" dommere.

Kram !

http://mawyou418.blogspot.com

Marika Pontén

7 november 2012 17:10

Ja sant!! Ska bli mycket petigare med domare! Tack att du gillar min kille! Vi ses i Lilleström?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Pontén - Tisdag 26 mars 11:25


Silver Victori Purple Rain och Silver Victori Take Me With U fyller idag 2 år Stort grattis till Nixon på Åland o Fira i Borlänge och hoppas ni får en toppen dag ...

Av Marika Pontén - Torsdag 21 mars 11:26

Japp så är det. 10 år är galet. Jag hade gjort exakt samma kombo o det blev 2 pojkar Urmas o Sibeau. Då jag verkligen ville försöka få en tik efter Victoria o Nuka gjorde jag om den. Då hade Nuka flyttat upp till Haparanda så logistiken blev lite...

Av Marika Pontén - Tisdag 19 mars 10:49

Silver Victori Only The Lonely våran Vizka fyller idag 3 år. Hon som är pudel som 10 pudlar. Mamma till R-kullen. Nyfödd Vizka Stort grattis Vizka ...

Av Marika Pontén - Fredag 8 mars 11:02

Idag fyller A-kullen 14 år. Min allra första kull. Dom är döpta efter ABBA låtar.. Silver Victori Dancing Queen som sedan döptes till Pixie kom först o det var ju passande då det även är internationella kvinnodagen detta datum. Hon flyttade till A...

Av Marika Pontén - Lördag 24 feb 01:00


Stort grattis fina Nea på din 13 års dag Vet att den blir toppen för du har bästa Ingela o Björn till matte o husse ...

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards