Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Patella U.A

Av Marika Pontén - 27 april 2012 11:58

Lite pirrigt var det allt fast jag inte misstänkte något med hans knän.
Idag är Silver Victori Cozy Boy kollad patella som var U.A Jippi det känns gott.

Presentation av min kille:
Silver Victori Cozy Boy "Cozy" född 110212. Dvärgpudel hane ca 31 cm hög.
Regnr: SE 19463/2011
Sir: Chapford Cash Ina Flash Regnr: S69997/2007 som bor hos Anete på Kennel Super Sonic´s & är en Australiensk import.
Dam: DK UCH Sejcon Grey Victoria Regnr: S61648/2007 som är min stamtik. Hon är en import från Danmark & kommer från Kennel Sejcon Grey & Pia Conradsen.

Cozy är PRA-prcd, hereditärt fri doå hans mor & far är A-hundar. Patella status : U.A

Cozy är ställd ett flertal gånger med resultat BIR-Valp, Exellent & flera CK:n, 3 Bästa hane & SAR BIS 1 på rasspecialen i Strömsnäsbruk.
Han ska ögonlysas i augusti då han blir 18 mån!


Silver Victori Cozy Boy

 
SAR BIS 1 i Strömsnäsbruk
   
Han har ett otroligt vackert uttryck, bra pigment, bra färg & jämn färg.

Så nu har jag skrytigt lite om min vackre kille!!

 
 
Ingen bild

Camilla

27 april 2012 22:31

Det var godt å høre :) Selvom man ikke tror det er noe galt, er det godt å få bekreftet at alt er i orden ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Pontén - Tisdag 26 mars 11:25


Silver Victori Purple Rain och Silver Victori Take Me With U fyller idag 2 år Stort grattis till Nixon på Åland o Fira i Borlänge och hoppas ni får en toppen dag ...

Av Marika Pontén - Torsdag 21 mars 11:26

Japp så är det. 10 år är galet. Jag hade gjort exakt samma kombo o det blev 2 pojkar Urmas o Sibeau. Då jag verkligen ville försöka få en tik efter Victoria o Nuka gjorde jag om den. Då hade Nuka flyttat upp till Haparanda så logistiken blev lite...

Av Marika Pontén - Tisdag 19 mars 10:49

Silver Victori Only The Lonely våran Vizka fyller idag 3 år. Hon som är pudel som 10 pudlar. Mamma till R-kullen. Nyfödd Vizka Stort grattis Vizka ...

Av Marika Pontén - Fredag 8 mars 11:02

Idag fyller A-kullen 14 år. Min allra första kull. Dom är döpta efter ABBA låtar.. Silver Victori Dancing Queen som sedan döptes till Pixie kom först o det var ju passande då det även är internationella kvinnodagen detta datum. Hon flyttade till A...

Av Marika Pontén - Lördag 24 feb 01:00


Stort grattis fina Nea på din 13 års dag Vet att den blir toppen för du har bästa Ingela o Björn till matte o husse ...

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards