Alla inlägg den 8 mars 2021

Av Marika Pontén - 8 mars 2021 09:38

Idag är det 11 år sedan Silver Victoris första kull såg dagens ljus.
Allra först ut på Kvinnodagen kom
Silver Victori Dancing Queen eller Pixie som hon sen döptes till.
Sen kom 3 pojkar varav en dödfödd
Silver Victori Kisses Of Fire eller Koffi som han fick heta o Silver Victori Rock Me eller Milo som han heter.

Hela gänget på bild.
Tjejen i kullen vacklade jag lite fram o tillbaka om jag skulle behålla eller ej. Jag beslutade dock att hon skulle få flytta o det blev till Anna o hennes söner i Karlstad.
Jag fick äran att ställa ut henne några gånger o hon fick även några kullar hos Anna.
Tyvärr släktes Pixies liv 22/1-21 av att hon blev ihjälbiten av en flock hundar.
Det gör ont att bara tänka på det. Så idag går tankarna till Anna som ingen Pixie har längre.

Pixie som valp med mamma Victoria

Grabbarna då.
Milo flyttade till Kil o Lovisa men bor numera med Lovisas mamma Annesofie. Han bor på landet o har det toppen.

Koffi flytta till familjen Hertel i Danmark.
Har inte hört något på ett tag men hoppas allt är bra o han firar sin dag.

Mamma Victoria o gossarna Koffi o Milo

Ha nu en fantastisk dag

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards