Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Marika Pontén - 5 mars 2015 22:00

Vi börjar med att Cozy hade dambesök i förra veckan från Norge.
AnneGrete från Kennel www.atilda.net var här min sin vackra tik Celine. Kärlek uppstod o 2 toppen parningar fick vi till.
Känner mig stort då dom åkt 120 mil enkel resa för att få till denna dejt. Nu hoppas vi på vackra valpar i slutet av april.

Celine o Cozy

Sen i lördags var jag o Greyzy på utställning i Göteborg. Rasspecial i Västra Pudelklubbens regi.
Lilla fröken blev 2 i Juniorklass med Ck o en fin kritik. Oplacerad i Bästa tik o inte heller någon placering i SAR BIS.


Snälla Marita Simring skickade dessa vackra bilder på min galna silverfisk i ringen. Kritiken avslutades med orden Very Playful in the ring.
Jotack.

understruken text

Fast hon kan gå fint oxå.

Nästa utställning för lilla damen som snart är 1 år blir Strängnäs då vi får sällskap av Anne-Li och vackre Proppen.

Silver Victori I Found A Way "Proppen" en stilig herre.

Sen i helgen som gick var även EEJMVA, EEJV -2014 Silver Victori Right By Your Side "Urmas" på Pudelspecialen i Finland med matte Kirsi Lindström. Han skötte sig fint o fick Exellent o dom hagla det inte av på den utställning.

Nu är jag återigen stolt matte o uppfödare till ett gäng Silver Victori hundar

Silver Victori Greyzy fick även ett vandringspris i Göteborg "Moneas Silver Malaquenias VP" som går till Bästa svenskuppfödda Silver dvärg med Ck på denna utställning varje vår. Cozy vann det 2013 så det kändes extra roligt att det nu är hos oss igen.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards