Alla inlägg den 13 juli 2021

Av Marika Pontén - 13 juli 2021 10:07

Nu lättar restriktioner överallt o i hundvärlden längtar alla till hundutställningar igen.
Men inte jag. Hör o häpna. Har anmält till en men kommer bli hemma så inga utställningar för mig 2021.
Jag känner inget sug What so ever.

Över 1 års pandemi har iallafall fått mig att fundera över mycket. Vad är viktigt i livet tex
Jag ska inte bli bitter men en redig smäll för ett tag sedan om att det pratas om mig o såklart vill personen inte berätta vem som pratar för hen vill inte ha drama, men att ge mig hjärnspöken gick bra.
Reaktioner i hundvärlden är svåra då det är mycket tjafs bakom ryggen o massor av gulligull på sociala medier. Säger man något får man sen skylla sig själv om någon hugger.
Mindre roliga erfarenheter men dock erfarenheter.

Paus är planen o ta hand om det jag har o även fundera över framtid o Silver Victori

Nu blev det djupt men jag kan inte bara skaka av mig allt o låtsas som inget utan drar mig lite undan o tar en tanke om relationer.

Ha en fin sommar o var rädda om er.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards