Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Marika Pontén - 9 maj 2020 21:05

Vet inte vad det är , om alla fått virus numera.
Nä skämt åtsido så har jag nog aldrig fått så här mycket valpförfrågningar på en gång.
Dock tycker jag det är så jättekul att fler upptäcker den underbara rasen pudel. Speciellt i dessa tider då det är populärt att blanda in pudeln i allt o ge hunden ett fint namn o sen sälja den dyrt.
Så som sagt jätteroligt att fler vill ha just pudel o en äkta sådan.

Nu har jag dock inga valpar o blir allt som jag tänkt blir det inte förrän hösten 2020. Då efter 2 dvärgföräldrar.

Annars har livet sin vanliga lunk här i kenneln. Lite saknad av utställningar är det då tanken var Keeper o Zilvi detta år . Men bara gilla läget.

Delar bild på lille Safir som jag har bibehållen avelsrätt på

Safir


Sen en länk till Propet , företaget som har allt till våra pälsvänner o lite till. Superservice o underbara människor.

https://www.propet.se/

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards