Alla inlägg den 19 april 2020

Av Marika Pontén - 19 april 2020 15:54

Idag har Silver Victori Keep Going gjort BPH.
Kanonväder verkligen om man jämför när Lila gjorde sitt BPH i regn, hagel o åska.
Det är kul att göra o kul att se om det blir lite som man tänkt sig.
Keeper reagerade så som jag själv trott. Han kan vara lite skälig men släpper allt fort. Glad framåt o trygg kille.
Inte en min när skotten small av i slutet.

Kul att veta lite mer vad man har i kopplet.

Så glad att detta kunde genomföras nu i Corona tider. Lite ändringar i vissa moment så gick det så bra.

Får förfrågningar om valpar rätt ofta i Mail. Jag har som sagt inte planerat mer än att Greyzy ska nog paras vid nästa löp, höst 2020 alltså.
Sen om det blir så vet man ju aldrig men det är min plan.
Livet pausar ju lite just nu med precis allting känns det som. Medan för andra nära är livet jättejobbigt just nu. Så mycket tankar.

Var rädda om er där ute.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards