Alla inlägg den 22 maj 2019

Av Marika Pontén - 22 maj 2019 09:55

Igår reste jag till Kongsvinger i Norge för jag som farmor ville så gärna se valparna efter Cozy.
Lång bilresa men det gick bra.
Väl framme körde jag lite vilse men Trond hjälpte mig via telefon så till slut var jag framme.

Jag hjälpte till att bada, föna o klippa dom små pojkarna Storm, Vito o Otto.
Så nöjd med dom små. Kulorna på plats, bett korrekta o jösses vilka tjocka fina pälsar dom har.
Dorthe bjöd på mat o sen kom även nr 3 Ottos blivande husse o matte på besök.
Sen styrde jag bilen hemåt i ösregn o åska.

Tack Dorthe o Trond för en härlig dag med alla hundar o galna katter.

Lite bilder som togs just innan jag åkte hem kommer här.

Nr 1 längst till vänster som ska heta Storm. Han är en rejäl hane som står som en gud på bordet. Ska man ha en favorit av dom så är han min.

Nr 2 i mitten som ska heta Vito. Lite mindre i typen men så läcker. Skötte sig så fint vid hantering.

Nr 3 ska heta Otto. Minst o så läcker i kroppen.

En helt klart lyckad kombo mellan Cozy o Matilde.

Önskar gossarna all lycka i sina nya hem i Norge.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards