Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Marika Pontén - 23 maj 2018 11:51

På lördagen visade jag bara Nami då Keeper är för ung ännu.
Nami vann Öppenklassen o blev sen 3 Bästa tik.

Silver Victori A Window Opens
e. Multi Champion Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

Detta var debut i tingen efter mammaledigheten .

Min lilla skrutta.

Måste säga att jag är imponerad att det var så lätt att ha med Keeper. Vi bodde 3 vuxna o 7 hundar o han var så cool.

Söndagen var det SPK Södra rasspecial o då visade jag både mor o son.

Keeper blev BIM valp. Jag måste träna mer , men han gjorde publiken glad med sina hopp o skutt.

Keepers kritik.

Ändå hellre en glad valp men såklart för att domaren ska se rörelser är det ju bra om han går. Jaja vi har tiden för oss.

Tofs numera iallafall.

Nami skötte sig så underbart på söndagen o domaren gillade verkligen min lilla fröken.

Hon vann återigen Öppenklassen o i tuff konkurens blev hon 2 Bästa tik med R-cert. Typ snubblande nära ett Cert.

Fin kritik o domaren påpekade flera gånger hur mycket han gillade henne.

SAR BIS såklart o där slog lilla Nami till o blev nr 1.

Så jättelycklig över detta.

Stort tack till Mona, Mia o Annelie för sällskap.
Tack till alla grattis vi fått.

Lille Keeper säger hej

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards