Alla inlägg den 27 december 2017

Av Marika Pontén - 27 december 2017 13:23

Summerar 2017. På det privata planet har vi äntligen fått fasaden bytt på huset o ommålat En stor börda som nu är borta.
Har även gått ner i jobbtid då min kropp strejkar.
Min familj mår bra o kan inte tacka make o barn nog som finns där hela tiden

Hundlivet då? Har visat Silver Victori A Window Opens detta år o nu har hennes polett ramlat ner. Hon har plockat flera bästa tik placeringar, Svenskt Cert, flera R-Cert i Danmark o varit så duktig

Silver Victori Greyzy har fått 3 vackra gossar som fått fantastiska hem. En kull jag är sjukt nöjd med men jag ska inte ha fler hanar hemma så alla fick flytta.

Haft den stora äran att få vara handler åt Cozys son Sweet Stuff Silver Aiolos "Silver".
Många resor o upp o ner i resultat. Har sett den hemska sidan av avundsjuka medtävlande som gjort mig lite off inför utställningar.
Men Silver är nu Internationell , Svensk, Finsk, Dansk Champion o Dansk Vinnare 2017.
Tack för förtroendet att få visa honom.

Cozy o jag tränar Nosework, Lila o jag ska börja med agility.
Nami har även gjort ett kanon BPH.

Nu väntar vi på det sista för i år o det är att lilla Nami är dräktig o vi väntar på en K-kull.

Tack alla för 2017 o hoppas på ett bra 2018

Nami vilar sig i form

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards