Direktlänk till inlägg 17 oktober 2017

Danmark utst o valpar

Av Marika Pontén - 17 oktober 2017 10:56

Helgen som gått var jag i Danmark på dubbelutst.
Ställde Silver o Nami. Visade även Lucy.

Snurrigt , stressigt , svettigt men vi fick ihop det.

Silver Victori A Window Opens "Nami" skötte sig perfekt o blev 2:bästa tik för både Hans Almgren o Georg Walther.
Dåligt med bilder på lilla fröken dock.
Lägger in kritiken från Hans A istället.

Min lilla skrutt fröken.

Sweet Stuff Silver Aiolos "Silver" blev första omgången Bästa hane , BIR

Så kul o han fick så mycket beröm.

Omgång 2 sen blev Silver 2:a Bästa hane.

Sen var det BIS final som gossen slog till o blev BIS 4

En rolig helg .
Kul oxå att träffa alls härliga danska vänner.

J-kullen är nu 2 v

Hane nr 1

Hane nr 2

Hane nr 3

Dom går upp fint i vikt, pigga o så söta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Pontén - Fredag 8 mars 11:02

Idag fyller A-kullen 14 år. Min allra första kull. Dom är döpta efter ABBA låtar.. Silver Victori Dancing Queen som sedan döptes till Pixie kom först o det var ju passande då det även är internationella kvinnodagen detta datum. Hon flyttade till A...

Av Marika Pontén - Lördag 24 feb 01:00


Stort grattis fina Nea på din 13 års dag Vet att den blir toppen för du har bästa Ingela o Björn till matte o husse ...

Av Marika Pontén - Måndag 12 feb 09:39

Dom var 3 men Douglas finns inte kvar längre tyvärr. Men vi gratulerar Tuva i Borlänge hos bästa Ingela o Björn. Vi gratulerar Cozy här hos oss. Stort grattis Tuva o Cozy på 13 års dagen Tuva Cozy Cozy ...

Av Marika Pontén - Söndag 11 feb 10:19

Ja ibland blir man sentimental över vad jag ändå lyckats med i min lilla uppfödning. Lyckan att ha fina valpköpare som gör allt för sina Silver Victori hundar är en ynnest. Tittar på mitt gäng här hemma där några börjar bli gamla o det är alltid...

Av Marika Pontén - Måndag 5 feb 11:23

Lite över 4 månader är hon nu. Vi går valpkurs som går bra. Liten Znuza på kurs Idag har vi fixat tassar o nos. Funderar på utst men lusten finns inte riktigt. Vi får se Har även anmält Keeper till Nosework kurs o det ska bli så kul Inga v...

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards