Alla inlägg den 23 juli 2017

Av Marika Pontén - 23 juli 2017 20:24

För något är sedan ställde jag Nami några gånger, tyvärr hade hon inte bästa pälsen så jag gav upp. Hon fick en kull valpar o jag klippte mer eller mindre ner henne helt o hållet.
Nu har vi odlat päls ett tag o hon är nu ställd ett antal gånger igen. Med mig hoppar o skuttar hon runt i ringen, så min kära valpköpare Anne-Li som äger Namis bror Proppen o även Namis son Mio ställde henne i våras med Ex, Ck o R-Cert. Nami blev även SAR BIS den gången då det var en Pudelklubbsutställning.
Då gick lilla fröken som en klocka.

Norrköping för ett tag sen ställdes hon 3 dagar irad med Ex, Ck o R-Cert. Ena dagen ställde jag o dom andra 2 ställde Annika henne o åter igen gick hon kanon med annan handler.

Idag ställdes hon i Köping o ingen kunde visa henne åt mig så jag körde själv. Döm av min förvåning så kunde lilla fröken trava fint.
Lite bus en stund men annars kanon. Vi vann öppenklassen. Sen var vi 7 i Bästa tik. Jag kom i shock då domaren satte Nami som 2:A Bästa tik o hon fick sitt första svenska Cert. JIPPI min lilla skrutt.

Silver Victori A Window Opens
e. C.I.B, SV UCH, FI UCH, DK UCH, NO UCH, VDH CH, EE CH, LT CH, LV CH, GR CH, DK W-12, DK W-15 Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

Tack till alla för grattis.

Älskade Nami

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards