Alla inlägg den 7 juni 2017

Av Marika Pontén - 7 juni 2017 22:49

På fredagen den 2 juni åkte jag o Pirkko mot Norrköping för utställning i 3 dagar. Med oss hade vi Silver o Nami.
Hur vi bodde går jag inte in på för där vi fick stå o allt runt om det var blä.
På lördagen ställde jag Silver o han blev 3 bästa hane med Svenskt Cart o CACIB. Kändes så jäkla bra att det äntligen trillade in efter alla R-Cert o allt jobb Pirkko lägger på denna killen.

Fina Silver som är en son efter min Cozy.

Nami sen då, hon fick Ex o Ck den lilla hoppetossan. Det går lite troll i när jag ställer henne så söndag o måndag var Annika så underbar att visa henne åt mig.
Tyvärr inga bilder från dessa dagar på Nami.

Söndag fick Silver ett slätt Ex , men han skötte sig så bra.
Nami Ex o Ck igen. Tack snälla Annika för att du visade henne.

Måndagen fick Silver Ex o Ck så med dessa resultat får vi väl ändå vara nöjda.
Nami fick Ex o Ck o R-Cert. Jösses vad hon kan min lilla fröken. Pudeltant i ringen fick hon oxå så alla runt om fick ett gott skratt.

Nu försöker vi ladda om till nya utställningar.

Tack Pirkko för roliga om än jobbiga dagar. Lite störd får man allt vara för att utsätta sig för sånt här.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards