Alla inlägg den 12 februari 2017

Av Marika Pontén - 12 februari 2017 12:12

Sitter febrig o mår allmänt kasst så då kanske ska skriva några rader här.

Idag fyller C-kullen 6 år.

Stort grattis till Tuva i Borlänge, Douglas i Örebro o Cozy här.

C.I.B, SE UCH, DK UCH, FI UCH, NO UCH, EE CH, LT CH, LV CH, VDH CH, GR CH, DK W12, DK W-15 Silver Victori Cozy Boy blir 6 år idag. Min älskade gosse som jag fått uppleva så mycket med.

Den 4 februari var jag på Utställning i Eskilstuna.. Mellansvenska Pudelklubbens Rasspecial .

Visade Silver o Lila. Hade anmält Nami oxå som snälla Anne-Li tog hand om o visade.
Silver skötte sig toppen o slutade som 2 Bästa Hane med R-Cert.
I SAR BIS slutade han som 2:A.

Fina Silver i SAR BIS.

Fröken Lila gick i Valpklass 6-9 mån o vann sin klass med fin kritik. Dock inget HP då hon behöver ringtränas.

Lilla Nami gick som en klocka med Anne-Li, det var så kul att se.fin kritik o R-Cert slog hon till med.
Sen tog hon domaren med storm o slog till med SAR BIS 1:A.

Min älskade lilla skrutt fröken.

Tack älskade Anne-Li som gjorde allt helt fantastiskt.

Nu ska jag vila mig frisk igen är planen för detta var inget kul alls att bli med feber.

Ha det bäst därute

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards