Alla inlägg den 6 januari 2017

Av Marika Pontén - 6 januari 2017 13:38

Igår gick jag upp tidigt, hämtade Silver, for mot Skara för att stråla samman med Mona o Monica o styra bilen mot Göteborg.
Dags för årets första utställning på My Dog. Hade dock bara anmält till igår fast det är 2 dagars.

Silver var så pigg o go i ringen. Är så kul att få ställa en fin avkomma efter min Cozy.
Resultatet blev vinnare av Öppenklass med Ck. Sen lyckades gossen placera sig som 3 Bästa hane med CACIB.
Så glad för Pirkkos skull som sliter med pälsen o levererar Silver till mina utflykter. Glad för Anettes skull som fött upp honom. Glad för min skull att Cozys son är en vacker Silver.

Lite bilder som jag fått av Monica o tackar för det.

On the move

Silver gossen som 3 Bästa hane

Silver Sweet Stuff Silver Aiolos
e. C.I.B, SE UCH, FI UCH, DK UCH, NO UCH, EE CH, LT CH, LV CH, VDH CH, GR CH, DK W-12, DK W-15 Silver Victori Cozy Boy
u. Sweet Stuff Grey Night Of Passion

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards