Alla inlägg den 8 december 2015

Av Marika Pontén - 8 december 2015 22:11

Äntligen hemm efter en rolig helg i Lettland på hundutställning. Dock med en del strul kan man lugnt säga men allt har löst sig.
Jag hade Cozy o Gunillas Jack att ställa, Mona hade Kaka o Annelie hade Tuva.
Dag 1 fick alla hundar Cert så Tuva, Jack o Cozy blev Lettiska Champion o Baltic Champion.
Kaka tog Cert men är ju ännu inte 2 år.

Tuva med matte, jag med Jack o Cozy, Kaka med matte efter lördagens utställning.

Kändes gött att fira lite .
Hotellet var toppen på alla vis, sen trist att Gunilla inte kunde följa med men Jack är en underbar hund att ha med så det var inga problem.

Min älskade Cozy som jag är så stolt över. Min alldeles egenuppfödda multichampion. Smakar på det o det känns jäkligt bra.

Man blir trött.

Vi körde samma resultat på söndagen att Cozy o Jack blev BIR o Kaka o Tuva blev BIM.

Jack O Tuva i BIR o BIM

Cozy o Kaka i BIR o BIM

Det vi gjorde annorlunda på söndagen var att min älskade Cozy klippte till o blev BIG 2:a.
Det var helt underbart kul.

Nu ska vi pausa lite jag o Cozy så det kändes gott att avsluta 2015 med BIG 2:a

Cozy gubben.

2015 har Cozy plockat flera titlar o jag måste säga att jag är väldigt mallig över denna gosse.

Dansk Vinnare -15 blev han här.

C.I.B, SEUCH, DKUCH, FIUCH, VDHCH, LVCH, EECH, LTCH, BALTIC CHAMPION, DK W-12, DK W-15
Silver Victori Cozy Boy

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards