Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Marika Pontén - 4 oktober 2015 20:00

Vart börjar man? Vilken helg det varit.
Jag o Cozy har varit på utställning i Rostock/Tyskland.
Cozy blev Bästa hane o fick det sista certet han behövde för att bli Tysk Champion. Är då lycklig över min älskade hund.

C.I.B, SEUCH, FIUCH, DKUCH, EECH, LTCH, VDHCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy.
Så stolt över min första egenuppfödda multichampion.

Min älskade Cozy
Skönt att nu vara klara i Tyskland.

Nästa fantastiska händelse denna helg är Proppen.
Idag på Pudelklubbens Rasspecial i Eskilstuna blev Silver Victori I Found A Way 2 Bästa Hane med Cert. Sjukt roligt då han precis fyllt 2 år.
Han blev även SAR BIS 1.
Sjukt stolt över denna killen då han är ur en kombo av 2 Silver Victori hundar.

Silver Victori I Found A Way
e. C.I.B, SEUCH, FIUCH, DKUCH, EECH, LTCH, VDHCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

SAR BIS 1.

Superkritik. "A real man"

Så stolt över Proppen o hans matte Anne-Li. Ni är så underbara ihop.

Nästa underbara händelse är ännu en son efter Cozy har varit på utställning i helgen.

Sweet Stuff Silver Aiolos " Silver"
Har varit på Inoff både lördag o söndag.

På lördagen BIR VALP o slutligen BIS 3 valp.
Söndagen var han lite trött men blev ändå BIR valp.

Pappa Cozy hälsar att han är stolt över sina söner.
En super helg för Kennel Silver Victori känner jag.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards