Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Marika Pontén - 15 mars 2015 19:21

Jag hade anmält fröken Greyzy till denna utställning men bestämde mig att inte ställa henne. Hon höglöper o är inte sig själv riktigt så då fick hon vara hemma.
Jag åkte till Anne-Li o Hans-Åke som är Proppens matte o husse på fredagen. Fick underbart god mat o sovplats.
Tidigt lördag morgon åkte jag med Anne-Li till Strängnäs där Proppen skulle ställas ut.
Det delades ut flera VG o fick någon Exellent så var det snålt med Ck.
Silver Victori I Found A Way "Proppen" knep Exellent o Ck. Ni är så bäst.
Kanon fin kritik blev det oxå.
Slutresultat blev 2 Bästa hane med R-Cert. Ni är på gång Team Silver Victori.

Genomgång av domaren

Silver Victori I Found A Way
e.C.I.B, SE UCH. FI UCH. DK UCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

Nu ser vi fram mot nästa dejt som blir en tripp till Danmark.
Tack igen för en trevlig helg.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards