Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Marika Pontén - 1 februari 2015 19:47

måste bara uppdatera då Johanna idag har ställt ut Cozys valpar i Finland.
Är så kul att dessa 2 blev så bra efter Pia o Cozy.

BIR o Cert Parvus Bubble Gum
BIM o Cert Parvus Barbababa
Domare Eija Halonen
Uppfödare Johanna Kauranen Kennel Parvus

e. C.I.B, SE UCH, DK UCH, FI UCH,DK W-12 Silver Victori Cozy Boy
u. MULTI CH, WW-10, EUW-11 Pia Vom Orechers Hof

Kul att syskonen går så bra o dom är bara 9 mån.

Big Congrats Johanna and mother from Daddy Cozy in Sweden

Av Marika Pontén - 1 februari 2015 12:21

Vi for mot Sollentuna under fredagen jag o Mona, till hotell med våra hundar.
Snöoväder till o från men ok.
Igår var det så Pudelklubbens Rasspecial med domare Fredrik Nilsson.

Jag hade med mig Nami o Greyzy. Sen kom Anne-Li med Proppen.
Så kul att träffa er.

Först in i ringen var då Silver Victori I Found A Way mer känd som Proppen.
Han var så fin i ringen o jag är så stolt att fött upp denna killen ska ni veta. Sen underbart att han bor med världens bästa Anne-Li o Hans-Åke gör det inte sämre. Proppen slutade som 4 Bästa hane med Ck då såklart. Så Anne-Li fick nu vara med i sitt första SAR BIS.

Jag gosa lite med Proppen såklart stolt uppfödare som jag är

Sen skulle Silver Victori Greyzy in i ringen. Juniortikar dvärg där hon slutade som 3:A i juniorklass med Ck så hon skulle oxå in i SAR BIS.

Sist var det Silver Victori A Window Opens tur som junior toy.
Hon blev 4:A i Juniorklass utan Ck, men gick i ringen denna gången. Slutligt inmätta är nu Nami som toy o Proppen som dvärg.

Nami har jag just nu funderingar på att klippa ner eller tajta ner mycket då pälsen inte är i topp. Får se hur det blir.

Här är lilla Nami i ringen

Silver Victori Greyzy 10 månader fick fin kritik o slutade som SAR BIS 3 igår. Så nöjd med min lilla fröken.

Silver Victori I Found A Way "Proppen" blev SAR BIS1 igår o ni ska veta att tårarna kom på stolt uppfödare.
e. C.I.B, SE UCH,FI UCH, DK UCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

Ett jättegrattis till dig Anne-Li från stolta mig.

Idag är det lite vilodag då man blir matt efter en sån här helg
Ett stort tack till alla underbara människor som gjorde det till en toppen dag.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Skapa flashcards