Alla inlägg den 19 december 2014

Av Marika Pontén - 19 december 2014 19:11

Den14 december kom jag så äntligen iväg på Hundmässan i Älvsjö, sista utställningen på året här i Sverige. 2 år i rad har jag inte kommit iväg pga snöoväder.
I år åkte jag o Gunilla med våra grabbar Cozy o Jack.
Vi bodde på ett rätt kasst hotell men det gällde ju bara en natt så.........

Utställningsmässigt gjorde vi väl ingen succ'e men Cozy fick ett Exellent o bra kritik. Det var ju lite avslut på utställningar i Sverige för hans del så det var ok.

C.I.B, SE UCH, FI UCH, DK UCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy

Dessa fina bilder har jag fått av Marita Simring. Tack söta du.

Träffade flera av mina underbara valpköpare oxå.
Bästa Ingela O Björn som har Tuva &Nea från mig. Så underbart att träffa er.

Denna underbara ljuslykta fick jag av dom. Älskar den.

Ett stort tack till Ingela för dessa bilder på mig o Cozy i ringen.

Träffade även bästa Anna som har Pixie från mig. Så kul att ses.

Sen träffade jag bästa Anne-Li som har Proppen från mig som är Cozys o Neas son. Så kul att se.
Fick en vacker blomgrupp med ett så vackert kort i. Tack söta ni Anne-Li o Hans-Åke


Kom även ett digitalt julkort på Silver Victori I Found A Way "Proppen" med flock har det kommit.
Det var en härlig helg som avslutade utställningsåret 2014.
Tack till alla som hejat på oss runt ringarna.
Nu väntar 2015 då tjejerna Silver Victori A Window Opens o Silver Victori Greyzy ska ut lite i ringarna.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards