Alla inlägg den 1 december 2014

Av Marika Pontén - 1 december 2014 20:09

Åhh för dåligt samvete ju.
Har ju totalt glömt av att uppdatera Silver Victori Right By Your Side " Urmas" framgångar. Både i utställningsringen o på agilityplanen. Fy skäms på mig. Förlåt Urmas o matte Kirsi. Jag tokskäms.

EE JCH, EE JW-14 Silver Victori Right By Your Side i Riga förra helgen då han blev BIM o fick Cert o CACIB. Detta är Urmas första CACIB så det är lite extra kul.
Är så roligt o ni är så duktiga.

I helgen som gott var det agility dax. Urmas klippte till på en 3 plats.

Superstort grattis till er. Så stolt uppfödare till dessa hundar.
Känner mig även så lyckligt lottat som hittat så underbara valpköpare.
Förlåt igen älskade lille Urmas o hoppas du mår lite bättre nu?

Av Marika Pontén - 1 december 2014 13:38

igår var jag o Gunilla i Danmark på Pudelklubbens Julutställning.

Jag ställde Cozy o Greyzy.
Cozy blev bästa hane i SAR DVÄRG o slutade sen som BIM. Han är ju Dansk Champion så han fick ett Klubbcert igår

Man kan få 4 sånna o bli Klubbchampion.
Man har även BIM BIS o där blev Cozy 5. Allt som allt är jag så nöjd med min kille

BIR O BIM

C.I.B, SE UCH, FI UCH, DK UCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy

Lilla Silver Victori Greyzy gick i valpklass o vann sin klass. Hon travade på o visade sig fint.

Här vinner hon sin klass

Hon blev sen BIS VALP 4

Silver Victori Happy To Be Here " Sibeau" var oxå på plats med matte Rita.
Han knep 2 Bästa hane o därmed fick han sitt 3 danska Cert

Vackra Sibeau o ett stort grattis till er. Så kul att ses oxå Rita?

Silver Victori passade på att försöka få en bild igår på hundar oxå

Här är från vänster Rita med Sibeau, Greyzy & Cozy.

Sen har Anne-Li o Silver Victori I Found A Way " Proppen" varit på klippkurs i helgen. Underbara bilder o ett stolt uppfödarhjärta till denna hund.
Han är så fin Anne-Li

Silver Victori IFound A Way
e.C.I.B, SE UCH, FI UCH, DK UCH, DK W-12 Silver Victori Cozy Boy
u. Silver Victori Drama So Far

En bra Silver Victori helg.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards