Alla inlägg den 30 september 2014

Av Marika Pontén - 30 september 2014 05:52

Man skriver alltid så men det är väl för att det är sant att det är inte klokt vad tiden går fort.
Idag är det redan 1 år sedan F- kullen kom ut i stora världen. Efter lite dramatik hjälpte tack o lov Mona ( kennel Dreams In Red) mig med att åka in med lilla Nea så valparna kom ut. Som alla vet nu mer eller mindre var det en Proppen som låg ivägen.

Ett stort grattis från mig till Nami, Ossi & Proppen på eran 1 års dag.

Hela gänget såklart.

Silver Victori I Found A Way "Proppen" som nu finns hos Anne-Li o Hans-Åke i Köping. Kennel Blue Feelings där han har det helt fantastiskt med hela sin flock. Grattis på din dag killen.

Silver Victori Little Moon "Ossi" som finns hos Ingrid i Partille. Dom har ett toppen liv & åker till Ingrids hos i Spanien. Grattis på din dag killen.

Silver Victori A Window Opens "Nami" lilla tjejen i kullen som fick stanna här hos oss. En otroligt pigg , glad o framåt hund.
Har hängt med på lite utställningar o visat framfötterna o då menar jag på alla sätt. Denna damen har MYCKET energi.

Önskar alla en toppen bra 1 års dag o jag vet att mamma Nea hos Ingela & Björn i Borlänge önskar sina barn ett stort grattis oxå.
Pappa Cozy önskar grattis oxå.

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards