Alla inlägg den 8 april 2013

Av Marika Pontén - 8 april 2013 15:24

Ja så är det som rubriken säger!!!
Kennel Silver Victoris första egenuppfödda Champion har jag nu här hemma!!!
En rätt härlig känsla kan jag lova. 
Jag har varit i Karslunde i Danmark i helgen som gått i sällskap med Annette på Kennel Cruseas.
Danska pudelklubben hade utställning & drömmen var såklart sista Certet på min pojk.
Annettes mellanpudeltik Siri blev BIR & fick sitt 1 Cert i Danmark. Ett jättegrattis!!

Finns många att gratulera som blev Champions igår, säger jag inga namn så glömmer jag ingen utan jag säger bara ett MEGAGRATTIS!!!!
Ett tack skickar jag till Jennie på Kennel Secret Style som fixade klippningen på min Cozy.

 
Dommare var Ann-Charlotte Hillberger från Sverige!
Kritik:
Hanhund av utmärkt typ, utmärkt huvud & uttryck, riktiga proportioner, bra hals, rygg & svans. Utmärkt kropp
rör sig ballancerat från alla håll, lite mjuk päls, bra färg

Bästa hane , Cert, BIR & Championat!!!!!
Det var så tårarna kom, stolt som man blir.
 
Visst är han fin min kille?
     
DK UCH, DKV-12 Silver Victori Cozy Boy i Karlslunde 130407

 
BIR & BIM
  Just tagit emot Champion rosetten!
 
Min älskade Cozy  
 
Överskad när jag kom hem då maken gratta mig & Cozy på detta fina sätt  

Avslutningsvis tackar jag alla för ännu en rolig utställning!!!
Ska krama lite nu på min danska svamp!!!

 
DK UCH, DKV-12 Silver Victori Cozy Boy 

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards