Alla inlägg den 24 april 2012

Av Marika Pontén - 24 april 2012 10:21

Igår badade & fixade både Victoria & Cozy. Sen begav jag mig till Monica för att klippa dom små silverfiskarna!

Monica klippte Cozy lite för att klippa mer om en vecka då vi ställer i Lidköping!
Sen var det då Victoria. Hon är ju omklippt numera till continental. Hon har ju varit ojämn i sin färg sen valparna & jag har väl ev planer på att ställa henne i höst. Färgen har blivit mycke jämnare men hon behöver gå ner lite i vikt & sen får vi se!!
Jag fegar ju när det gäller utställningsklipp, klipper mycket vardagshundfrissyrer men.....
Monica hade nu bestämt att JAG skulle klippa Viccan denna gången. Pirr i magen & väskan full med saxar åkte jag till Skara. Monica övervaka sen hela spektaklet & vips hade Viccan en frisyr. Lite mallig är jag, sen när man tittar på henne idag ser jag kanske att på en del ställen kan jag lätt ta mer men jag är nöjd att jag VÅGA!!
Tack snälla Darling Monica, du är hård men rättvis!!!!
En bild på Viccan som inte var så sugen på att stå vackert när vi var klara men man ser lite i allafall!

 
Visst är hon en söting?

Nu laddar jag inför en vecka med födelsedagar. Ena dottern fyller 23 imorgon den 25/4, den andra fyller 25 den 27/4. Den 26/4 ska jag på föreläsning i Hundens friskvård. På lördag den 28/4 ska jag fira min goa vän Maria som fyller 40.
Ha det gott!!

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards