Alla inlägg den 15 april 2012

Av Marika Pontén - 15 april 2012 17:25

Ja då var min jobbar helg över för denna gången. På tisdag styr maken kosan till S-holm för att på onsdag flyga till Spanien med sitt band Asta Kask & spela där.
Jag är ju inte sysslolös då det är jobb & pudelvård såklart.
Sommaren börjar bli färdig planerad med utställningar & det känns jättekul. Känner igen att beslutet  med att inte para Viccan nu i maj/juni var helt rätt beslut. Jobbar även på att övertala min man att vi ska köpa husvagn. Går väl sådär kan jag säga. Men skamm den som ger sig.



Min älskade DK UCH Sejcon Grey Victoria   lite tuffsig men bäst ändå!!


 
Min toffsiga Silver Victori Cozy Boy!!


Kom bilder från Tuva & Nea i Borlänge oxå häromdagen. Tuva är ju Cozys syster & Lilla Nea är efter min lilla Bellis & Rocky.
Nea har jag på halvfoder så planen är att ta en kull på henne så småningom!! Dom har det så bra hos Ingela & Björn.
 
Silver Victori Cutie Pie "Tuva" & Silver Victori Drama So Far "Nea"

Tänker ofta på detta med valpköpare & vill bara säga att jag har verkligen fått världens bästa valpköpare till mina valpar!!!
Tjing sålänge

  

Presentation


Kennel Silver Victori Liten uppfödning av grå dvärg/toy pudel

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silver Victoris


Ovido - Quiz & Flashcards